sebelum aku teruskan menaip, aku harus baca kalimah di atas supaya aku xlari dari landasan Islam, sebelum anda membaca, anda harus baca kalimah di atas dan lapangkan dada supaya anda mudah memahami isi kandungan yang ingin dibincangkan.

AKU MEMOHON KAWAN-KAWAN SEAGAMA DENGAN KU, BACALAH PERBUALAN ANTARA SEORANG WARGANEGARA MALAYSIA DENGAN SEORANG PADERI. BACA JIKA ANDA SAYANG ISLAM.

http://www.dinar-emas.com/vatican.htm

apa yang aku fikirttg manusia kini terjawab... adik aku bacakan artikel ni smbil kami berbincang.. sungguh, amat bijak rancangan mereka menakluki Orang Islam.. secara keras (perang), tapi secara halus lebih dalam menusuk pemikiran.. Nauzubillah.

sementara aku berfikir-fikir utk share artikel ni, aku sendiri takut apa yang dikatakan paderi itu benar..

Bishop: Saya izinkan untuk kamu cerita perkara ini kpd org2 islam…..... kamu akan lihat mereka akan berkata kpd kamu “kamu dan cerita kamu semuanya tipu belaka”
Aku: sapa yang akan kata macam tu pada saya???…
Bishop: MEREKA SEMUANYA….

aku takut ini berlaku.. sementara apa kami bincang semua telah dia terangkan dgn jelas.. lebih jelas apabila apa yang aku fikir selama ini, benar2 berlaku dan benar2 mereka lakukan T_T walaupun selama ini, mungkin ramai berfikir aku amat -ve kerana tidak terima itu ini, ingin mencari itu ini.. hakikatnya, itu yang mereka (yahudi) inginkan.. mereka inginkan masyarakat Islam pertahankan mereka tanpa mereka perlu suruh.. tanpa kita sedari, segelintir kita tidak akan dapat terima suatu hakikat yang disampai oleh seseorang kerana sudah biasa dengan kata yang dinamakan 'LUMRAH HIDUP' dan 'TREND MASA KINI'.. nauzubillah T_T

sebelum lg lanjut, aku perlu perbetulkan pemikiran aku terhadap sesuatu benda supaya ia tidak membawa aku kepada Benedictine Order, Nauzubillah~ selama ini aku amat kagum dengan pemikiran orang2 Jepun, mereka tidak suka meniru, mereka berusaha utk mencapai sesuatu perkara dan nilai2 kehidupan yang tinggi.. dalam perbualan antara mereka ada disebut oleh paderi tersebut,

Bishop ; dulu dari kampung kamu, Malaysia ada pemimpin kamu yg telah memerintah selama 20 tahun diundang menemui Paus John Paul ii, dan pemimpin kamu telah ditanya tentang pencapaian Benedictine Order di sana. Paus John Paul ii sangat gembira dengan pemimpin kamu yg sukakan org2 jepun…

”dasar pandang ke timur" dia selalu mengulang-ulang ayat ini kpd Paus John Paul ii. sebab itulah mengapa org2 islam sengaja dicabar ilmu ini ilmu itu, mundur ini dan mundur itu, maju ini dan maju itu….

org2 kafir segaja dimajukan supaya org islam tersepit dan membuatkan org2 islam merasa “Benedictine Order” suatu keperluan hidup… org2 islam tidak menyedarinya bahawa mereka bersaing untuk Benedictine Order.. saya seorg bishop harus tau kata2 org islam yg terkenal spt “berjaya di dunia dan akhirat”,”menjadi seorg islam yg cemerlang”… semua dirancang supaya ia meyakinkan kamu tanpa kami suruh anda berkata spt itu…

di sini, aku perlu faham apa fungsi “Benedictine Order” itu sndiri.. Ia inginkan semua orang Islam berfikiran bahawa suatu kemajuan adalah untuk dibanggakan dengan pangkat, harta, kekayaan dan kedudukan.. apabila suatu kemajuan itu dipandang dgn pemikiran yang salah, ia akan membawa kita ke arah “Benedictine Order”. Paus John Paul II tersenyum apabila pemimpin tersebut sukakan orang Jepun kerana dia tahu orang itu sukakan Jepun kerana ingin menjadikan Malaysia berkuasa spt Jepun dan dia akan diagungkan oleh seluruh dunia..

"Ramai orang menuntut ilmu kerana pangkat dan kedudukan. Ini adalah salah satu tanda kiamat. Keadaan ini bertepatan dengan situasi sekarang, orang menuntut ilmu kerana mahu mengejar pangkat, kedudukan harta !"

*berfikir sejenak*

kenapa aku sukakan orang-orang, adakah kerana nama? tidak. kerana pangkat? tidak. kerana pemikiran mereka ttg kehidupan.. pemikiran mereka yang tersendiri, bagaimana mereka mengekalkan cara hidup mereka tanpa perlu meniru barat.. cara mereka mengekalkan bahasa mereka sedangkan kenapa Negara kita sibuk nak agungkan bahasa Orang puteh.. anda tahu siapa yang jumpa paderi itu, dan anda tahu apa yang sedang berlaku di negara kita.. sedih T_T

aku benci cara yang Pemimpin Malaysia gunakan, pihak media kita tunjukkan.. semuanya, kebaratan!! menjadikan rakyat kita terima sebulat-bulatnya apa yang mereka lihat, mereka dgr, mereka baca... tapi mungkin akan ada yang kate, "alaa, kitorg tgk je, bukan ikut pn..." tapi kawan, korang xrasa malu ke tgk orang seagama kita kt dalam TV 2, pakaian, sikap, adab, cara, budaya yang mereka buat 2, yang mereka lakonkan 2, yang mereka banggakan 2, adalah cara barat??

jangan terkejut kalau korang jumpe '1 Malaysia' y selalu dilaung2 kan orang kita skrg dalam artikel 2.. Pemikiran kita dah dijajah sepenuhnya..

"maruah yang akan mengkafirkan semua orang islam,

mereka yang kafir sememangnya telah kafir.."

kerana pemikiran orang Islam telah dijajah mereka, mereka tidak takut untuk berkata-kata.. malah mereka bangga menyatakan bahawa,

"semua manusia benar2 telah dikuasai gereja.."

kenapa? cuba korang fikir, semua ni ada kene mengena.. mereka (yahudi) skrg xperli suruh atau buat apa2, orang Islam sendiri da bangga menyatakan dia pengikut mereka..

contoh 1: seorang perempuan yang xpakai tudung, akan mencari alasan demi alasan spt "belum dapat Hidayah, belum bersedia, inilah diri saya, saya xsuka hipokrit" ayat2 itu lah yang mereka (yahudi) inginkan.. kata2 yang menunjukkan mereka sudah menjadi pengikut yahudi.. sbb apa aku ckp cm 2, sbb yahudi da plan, diorg da tau, Hidayah hanya akan diturunkan kepada orang2 terpilih... once dia mencari alasan menghalalkan yang haram, yahudi dah menang.. kerana hanya orang2 yang mencari dan mencari kebenaran dijanjikan Cahaya.. mereka dah tahu semuanya.

dan aku juga xmahu dikatakan mencari alasan utk menghalalkan yang haram.. dan aku masih mencari kebenaran..

contoh 2: cerita2 kt TV semua ikut barat.. mereka kata ini revolusi, tp yahudi amat gemari... aksi2 18SX, bila di tanya, "inilah realiti, menghayati watak, penyedap cerita, rencah hidup" kita diketawakan mereka.

xperlu dikata lg, semuanya jelas.. tapi xmahu mengakuinya.. disebabkan kita dah diperintah oleh mereka yang berpegang pada YAHUDI, kita tiada pilihan ke nk ubah? ya, ikut logik akal, kita xde pilihan, sggup ke korang bakar sijil ijazah, PhD yang kite sibuk kejar2 kan selama ni? tapi, hati. kita mampu ubah dgn cara lain... hati, niat... kalau kita sendiri takut nk berubah, sbb takut nti hilang kebebasan, xde wayang, xde club malam, xde McD.. kite akan terus kalah...

kenapa pemikiran kita kdg2 xdpt terima hakikat, sbb dah selalu nk hidangkan dgn benda yang melalaikan... kerana itu y org selalu kate "LUMRAH HIDUP".. lumrah hidup, manusia ini tamak.. lumrah hidup, yang berpangkat besar itu perlu tunjuk lagak.. lumrah hidup, yang ilmu itu untuk kekayaan.. lumrah hidup, jiwa kita perlu kasih sayang hingga perlu perigi mencari timba..

Aku ; ish…kalau begini, tiada siapa la yg akan terlepas dari dikafirkan..

sebab semua orang bersalah dan cuba menutup kesalahan diri dengan memperalatkan niat sahaja..

Bishop ; YA… Dan paus roman peter ii Telah mendapat pengikutnya yg ramai dari kalangan para perempuan (yang cute2…)…

Lelaki yg mengikut Muhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi) akan meniggalkan perempuan ini,

Walaupun perempuan ini adalah ibu, Isteri

Dan anak mereka sendiri….

Bodoh benar makhluk perempuan ini…

setelah Nabi Muhammad yg terdahulu selamatkan mereka dari ditimbus di padang pasir,

mereka khianat kembali kpd Nabi Muhammad … Nuh itu sudah merasa bertapa sakitnya,

maka giliran kamu akan tiba nanti…

Tuhan Nabi Muhammad (ALLAH) telah menjanjikan pengikut kami terbanyak dari kalangan perempuan

dan benar-benar telah memberikannya cuma kamu tidak menyedarinya…

nauzubillah T_T

aku mungkin xsebaik Umat tapi selagi aku mampu untuk mencari kebenaran, aku akan cari.. selagi aku ingin mencari pemikiran yang benar, aku akan lakukan..

0 comments: